Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.
Hurriyet.com.tr Hürriyet Aile
 YAZARI TAKİP ET X
Sabri Yurdakul’un YENİ YAZILARI yayınlandıkça e-posta yoluyla haberdar olmak ister misiniz?

UZMANA SOR
 
 

20 PAYLAŞIM
  • PAYLAŞ
  • PAYLAŞ
    Adınız *
    Alıcı E-Posta Adresi *
    Mesajınız
Sabri Yurdakul’un Cevapladığı Sorular
İlyda 04.08.2018 askerlik sorunu hocam benım abım askere gitti 20 gun hava degısımı aldı sonra gitti psikiyatrı 90 gun hava degısımı verdı ve geldı smdı bttı yenı gttı birligine askerlıgını yapamıyor kotu oluyor hastneye orada yıne gdecek sizce heyetın sonucu ne olur hocam ? Sabri Yurdakul’un CEVABI

bence askerleriğini yaptırmama şansı yüksek bu gidişle

1 PAYLAŞIM
  • PAYLAŞ
  • PAYLAŞ
    Adınız *
    Alıcı E-Posta Adresi *
    Mesajınız
 
İlyda 04.08.2018 askerlik sorunu hocam benim size bir sorum olacak benım abım askere gitti ve 20 gun hava degısımı aldı sonra psıkolojısı bozuldgu ıcın uyuyamyordu ıyı degıldı sureklı kotu oluyordu hastaneye gttı ve psıkıyatrı 90 gun rapor verdı geldı ve smdı raporu bitti birliğine gdecek askerlıgını yapamıyor kotu oluyor sızce sonuç ne olur hocam Sabri Yurdakul’un CEVABI

cevlamıştım bunu

1 PAYLAŞIM
  • PAYLAŞ
  • PAYLAŞ
    Adınız *
    Alıcı E-Posta Adresi *
    Mesajınız
 
Fatih 29.07.2018 psikoloji merhaba hocam ben **** kullanıyorum nefes darlıgı,kalp carpıntısı azalma ritminde gögüs sıkışması yaptı hemen bıraktım yan etkileri filan daha sürer mi Sabri Yurdakul’un CEVABI

bence sürmez 3-5 gün içinde biter

1 PAYLAŞIM
  • PAYLAŞ
  • PAYLAŞ
    Adınız *
    Alıcı E-Posta Adresi *
    Mesajınız
 
Toprak 24.07.2018 Sayın hocam Merhaba hocam kaç yıldır depersonalizasyon bozukluğu yaşamaktayım. Bi çok araştırma yaptım sizide takip ediyorum. Gittiğim doktorlar ünw. Hoca ama bilinen tedavisi olmadığını söylediler. Siz tam tersini söylüyorsunuz yani hocam sizin bildiklerinizi onlarda biliyordur. Bu aradaki çelişki ne oluyo hocam affınıza sığınarak.bi çok insan bundan muzdarip ve kaç yıl yaşayanlar var Sabri Yurdakul’un CEVABI

iyi günler neden böyle olduğunu bilmiyorum . ama depersonalizasyonun tedavisi var . isterseniz bir ay verin ve deneyin . 1 ayda geçmezse toparlamazsanız diyemcek birşeyim olmaz. bu kadar sene için bence değer

1 PAYLAŞIM
  • PAYLAŞ
  • PAYLAŞ
    Adınız *
    Alıcı E-Posta Adresi *
    Mesajınız
 
Kaan2018Xx 23.07.2018 tehlike 23 yasındayım kucuk cocuklarla op oynuyom mıllet kızıyor kazık gıbı ınsansın neden kucuklerle oynuyosun dıyor rezıl oluyom yasım gıbı davranamıyom babamda cocuklarla oynama diyor kendı yasıtlarımla anlasamıyorum kucuklerle anlasabılıyom sebebı nedır Sabri Yurdakul’un CEVABI

bunun nedeni onları daha kolay yönetebilmeniz olabilir. sizi çok tanımıyorum ama lider ruhlu insanlar kendi yaşıtlarını yönetemezse çocukları yönetir

1 PAYLAŞIM
  • PAYLAŞ
  • PAYLAŞ
    Adınız *
    Alıcı E-Posta Adresi *
    Mesajınız
 
Kaan2018Xx 23.07.2018 dayak tokat yemekten hoşlanıyorum dayak yemeyı sevıyom bu neden olabılır neyden kaynaklanır nasıl kurtulabılırım Sabri Yurdakul’un CEVABI

çok çeşitli nedenlerle olabilir , küçük yaşta şiddet gördüyseniz bundan dolayı olabilir

1 PAYLAŞIM
  • PAYLAŞ
  • PAYLAŞ
    Adınız *
    Alıcı E-Posta Adresi *
    Mesajınız