Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.
Hurriyet.com.tr Hürriyet Aile
 YAZARI TAKİP ET X
Sabri Yurdakul’un YENİ YAZILARI yayınlandıkça e-posta yoluyla haberdar olmak ister misiniz?

UZMANA SOR
 
 

  • PAYLAŞ
  • PAYLAŞ
    Adınız *
    Alıcı E-Posta Adresi *
    Mesajınız
Sabri Yurdakul’un Cevapladığı Sorular
Çaresiz 07.09.2019 Titreme Merhaba doktor bey. Ben bugün direksiyon sınavına girdim zaten çok heycanlıydım bi kez stop etme hakkım vardı ve rampada stop ettirince moralim tamamiyle bozuldu ve tekrar arabayı kaldırmaya çalıştım kaldırdım ama moralim çok bozulmuştu ve heycandan sol bacağım aşırı titremeye başladı geri geri giderken debeiyajı tutamadım bacağımın titremesinden. 5 6 gündür sevgilimle aramız kötü çok üzülüyorum ve sınavada üzgün girmiştim acaba sinirlerim mi boşaldı çünkü normalde hocamla araba sürerken hiç böyle bir şey yaşamamıştım ne yapmam lazım Sabri Yurdakul’un CEVABI

Bence de heyecanlanıp sinirleriniz boşalmış. Böyle çok heyecanlandığınız durumlar için bir psikiyatriste başvurursanız size heyecan için hafif bir ilaç verir atlatırsınız.

  • PAYLAŞ
  • PAYLAŞ
    Adınız *
    Alıcı E-Posta Adresi *
    Mesajınız
 
Serdar1234 21.08.2019 SERTLEŞMEME hocam merhaba! ben 19 yaşındayım bekarım.Benim sorunum penisimde sertleşme olmuyor,yani tam erekte olmuyor hormonlarda bir sıkıntı çıkmadı psikolojik olduğunu söylediler.Önerileriniz neler hocam ne yapmam gerek bu sorun için? Sabri Yurdakul’un CEVABI

iyi günler sertleşmeme değil erken boşalma psikiyatriktir benim önerim önce bir üroloğa görünün onda da bir sorun olmazsa psikiyatriste başvurabilirsiniz

  • PAYLAŞ
  • PAYLAŞ
    Adınız *
    Alıcı E-Posta Adresi *
    Mesajınız
 
Irene 21.08.2019 ruh sağlığım mı bozuk ? merhaba ben 26 yaşındayım. kendimi geliştirmek bir kursa başlamıştım. hocamız 28-29 yaşlarında. derste sürekli bana olan bakışlarını hissediyorum. ders bitiminde ailem,işim hakkında soralar sordu. bana rahat tavırların var davranışların bana mı özel seni çözemedim dedi. öyle bir şeyin olmadığını ve nedeni sorduğumda öyle düşündüm dedi. bir konu hakkında danışmak için ona mail göndermiştim. ve 3 gün boyunca mail göndedi bana ve o sıralar kursun son günleriydi. konuştuğumuz süre zarfında derste sürekli gözleri üstümdeydi.şuanda kurs bitti.. ilgisi var mı yoksa davranışlarını ben mi yanlış aladım. yardımlarınız bekliyorum. Sabri Yurdakul’un CEVABI

anlattıklarınızdan ilgisi var gibi görünüyor ama daha öte tahmin yapmam zor

  • PAYLAŞ
  • PAYLAŞ
    Adınız *
    Alıcı E-Posta Adresi *
    Mesajınız
 
Dilber 18.07.2019 Hocam! Hocam antidepresan ve epilepsi ilaçlarını aynı anda kullanıyorum günlük 1300mg toplamda. Aşırı kilo aldım ve sürekli uyuyorum hep evdeyim ve yemek yemeye bile üşeniyorum. Sizce ne yapmalıyım Sabri Yurdakul’un CEVABI

bence doktorunuzla konuşun , ilaç tercihlerini özellikle antidepresanları kilo aldırmayanlardan seçebilir

  • PAYLAŞ
  • PAYLAŞ
    Adınız *
    Alıcı E-Posta Adresi *
    Mesajınız
 
Demir 04.07.2019 Her şey hayalmiş hissi Merhabalar, sık sık deja vu hissi yaşıyordum. Son zamanlarda bu daha da garipleşti. Aklımdan sıradışı, unutulmuş bir şey geçiyor ve ertesi gün ya da birkaç gün sonra onunla ilgili mutlaka çevremde bana bir şey konuşuluyor. Tüm bunlar bana bir rüya gördüğümü söylüyor. Farkında olmadan burada sıkışıp kalmışım gibi. Ya da kendi kurguladığım bir dünya. Bazen bunalınca farkında olmadan çıkarın beni buradan diyorum. Black Mirror ve simülasyon argümanını görünce buna iyice ihtimal vermeye başladım. Bunun altında yatan sebepler ne olabilir? Muayeneye gitmeli miyim? Sabri Yurdakul’un CEVABI

iyi günler bence muayeneye gitmelik bir durum değil ama bu durum beynin bir yanılsaması ile ilişkili kaygılanmayın

  • PAYLAŞ
  • PAYLAŞ
    Adınız *
    Alıcı E-Posta Adresi *
    Mesajınız
 
Citoles 10 15.06.2019 ilaç Hocam merhaba, 8 aydır ****10 mg kullanıyorum, doktorum 1 hafta boyunca ilacı ikiye bölerek içmemi, daha sonra 2 günde bir yarım içerek bırakmamı söyledi ama çevremde sorduğum kişiler ilacı bölmeden bırakmak gerektiği gibi şeyler söylediler doktorumun önerisi sizce uygun mudur? Şimdiden teşekkürler Sabri Yurdakul’un CEVABI

bence doktorunuzun dediğini yapın

  • PAYLAŞ
  • PAYLAŞ
    Adınız *
    Alıcı E-Posta Adresi *
    Mesajınız