Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.
Hurriyet.com.tr Hürriyet Aile
 

SU BASKINI GÖRMEK

31.03.2015

RÜYA YORUMLARI

RÜYA YORUMCUSU
Gönderen angel
Annemlerin eski evindeyiz salonda 2 yaşindaki kizim yanimda salon kapi bahçeye açiliyo ki öyle deyildir.nasil yağmur var ama ben süreklı kizimi takip ediyorum gozumle bahceden ilerliyo bi su birikintisinin icine düşuyo nasil korkuyorum hemen gidiyorum sular kucuk gorunuyo birden derin oluyo kizimi kurtariyorum diyorum anneme kizima bakmasam allah korusun boğulurdu icine dusuyo suyun batiyo kizim derin bi su.sonra bi bakiyorum oraya set duvar yağmurdan dolmuş su çikamiyo duvara vuruyorumyikiyorum
Rüya Yorumcusunun Rüya Tabiri Maddi sıkıntılardan doğan olanaksızlıklarla mücadele etmek zorunda kalacaksınız. Zor bir dönem olabilir ama hayatı algılayışınızı da değiştireceği için sizin açınızdan öğretici bir yanı da var. Not: Bu yorum Kahin tarafından yayınlanmıştır.
  • PAYLAŞ
  • PAYLAŞ
    Adınız *
    Alıcı E-Posta Adresi *
    Mesajınız
TÜMÜNÜ GÖSTER 

RÜYA YORUMU ARA