Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.
Hurriyet.com.tr Hürriyet Aile
 YAZARI TAKİP ET X
Yonca Tabak’ın YENİ YAZILARI yayınlandıkça e-posta yoluyla haberdar olmak ister misiniz?

UZMANA SOR
 
 

  • PAYLAŞ
  • PAYLAŞ
    Adınız *
    Alıcı E-Posta Adresi *
    Mesajınız
Yonca Tabak’ın Cevapladığı Sorular
Mekselina 07.10.2019 Çok hastalanması Ev tozu alerjisi olan çocuğum çok antibiyotik aldığı için dişleri karardı ilerde bir zararı olur mu Yonca Tabak’ın CEVABI

Merhaba. Dişler temizlenmeli ve dişleri sarartan ve sık antibiyotik kullanımına neden olan asıl problem düzeltilmelidir ki yeniden diş çürüğü olmasın. Sevgiler

  • PAYLAŞ
  • PAYLAŞ
    Adınız *
    Alıcı E-Posta Adresi *
    Mesajınız
 
Mekselina 07.10.2019 Çok hastalanması Merhaba hocam kızım 2 aylıkken yüzünde döküntüler oluştu hiçbir doktor kızımın alerjik ve riskli hastalığı olduğunu söylemedi ve çocuğumun şu anda ev tozu alerjisi var heçen sene çok hastalandı neredeyse her ay bir şişe antibitok ilaç yada iğne aldı ya ateşleniyo yada tek tük öksrükle başlıyo ciğeri doluyo bu senede hasta olacak diye korkuyorum ne yapmam lazım hocam Yonca Tabak’ın CEVABI

Merhaba. Mutlaka bir çocuk alerji uzmanı tarafından takip edilmenizi ve alerji tedavisi almanızı öneririm. sık hastalanma alerji nedeniyle olabilir. Sevgiler.

  • PAYLAŞ
  • PAYLAŞ
    Adınız *
    Alıcı E-Posta Adresi *
    Mesajınız
 
Büşra 10.06.2019 Alerjisi mi var? Merhaba benim kızım 4 yaşında. Doğduğundan beri belli bir bölgedeki ormanlık alana gittiğimiz gün vücudunda arı sokması gibi kökü olan şişkinlikler ve kaşıntı oluyor. Başka ilçelerdekilerde sorun yok. Babasında da vardı. Diğer giden kimsede olmuyor. Sizce neye alerjisi olabilir? Yonca Tabak’ın CEVABI

Merhaba. ot polenine alerjisi olabilir tabi. Çocuk Alerji Uzmanı kontrolünde Alerji Deri testi yapmak gerekir.Sevgilerimle.

  • PAYLAŞ
  • PAYLAŞ
    Adınız *
    Alıcı E-Posta Adresi *
    Mesajınız
 
3 Aylık Bebeğim Kakasini Koyu Yeşil Yapıyor Bir Sorun Mu Var Acaba 01.02.2019 3 aylık bebeğim kakasini koyu yeşil yapıyor bir sorun mu var acaba Ya Hocam merhaba 3 aylık bebeğim kakasini koyu yeşil yapıyor bi sorun mu var acaba acil cevap verirmisiniz Yonca Tabak’ın CEVABI

Bu tip konularda maalesef muayene olmadan öneride bulunmamız yasak.Ancak eğer anne rahatsız oluyor ve bir şeyden şüphe ediyorsa en kısa sürede çocuk doktoru muayenesine gidilmesi gerekir. Sevgiler.

  • PAYLAŞ
  • PAYLAŞ
    Adınız *
    Alıcı E-Posta Adresi *
    Mesajınız
 
Ayse 18.01.2019 yutkunma prblemı hocam mrb.11 aylık bebeğim 5 gün önce 40 derece ateşle acile gittik.üst iki dişde çıkarma zamanımız..antıbıyotık başlandı .ancak kulaklarını sürekli tutuyor sanki bir yedi aniden ağrıyormuş gibi ağlıyor bu arada kbb.gıttık kulaklarına boğazına burnuna bakıldı temiz problem yok dendi.normalde suyu problemsiz içen çocuk şu olsun yemeklerde olsun yutkunma nefes alamama problemi yaşıyoruz doktora bunuda dedim birşey yok dedi.saglık ocağına götürdüm sırtını dinledi iyi dedi.. yutkunmasında sanki balgam varmış ta o engelmış gibi.ventolın şurup verdim boğazda hırıltı sesı duyuyorum anlayamadım.cocuk su içmek istiyor tıkanıyor beslenemıyor doktorlar birşey yok diyor.cocuk doktoruna götüremedim 23 randevu alabildim. Allah korusun nesne tyutmuşsa orda kaldımı die düşünüyorum kkb da anlaşılırdı die düşünüyorum. Yonca Tabak’ın CEVABI

Merhaba. Bu konuda acil olarak çocuk doktoruna gitmenizi öneririm. O kadar uzun süre beklemeyin. Kendi başınıza tedaviye karar vermeyin. Sevgiler

  • PAYLAŞ
  • PAYLAŞ
    Adınız *
    Alıcı E-Posta Adresi *
    Mesajınız
 
Reyhan 10.01.2019 Sinuzit Hocam iyi geceler oglum3 yaşında sürekli geniz akıntısı var alerji ilaçları kullanıyorum ***** ve çiğneme tableti vw sürekli burun temizliği yapıyorum ama ilaçları kullanmama rağmen 2 ay geçmeyen bir sinüs var alerji test sonuçlarıda birşey göstermedi beslenmesi ne dikkat ediyorum ama antibiyotik içsede en az 2 ay balgamli öksürük çare bulamadım bu arada akşam 7den sonra sudan başka birseyde vermiyorum refluden olabilir diye ama yine hasta oluyor kan tahlilleri temiz lütfen yardımcı olurmusunuz tşk ederim Yonca Tabak’ın CEVABI

Merhaba. Bu tip uzayan öksürüklerin sebebi araştırılarak altta yatan ana sorun çözülmeli ki balgam Araştırmak ve ona göre tedavi vermek gerekir.Sevgiler

  • PAYLAŞ
  • PAYLAŞ
    Adınız *
    Alıcı E-Posta Adresi *
    Mesajınız